FAQ KAMPANIA MAILINGOWA
Kampania mailingowa
- Ilość kliknięć linków w mailach,
- Ilość otwartych maili przez odbiorce,
- Procentową skuteczność przeprowadzonej kampanii,
- Z jakiego urządzenia najczęściej korzystali Twoi odbiorcy czytając wiadomość.
Responsywność szablonu oznacza, że dostosowuje się on do wszystkich urządzeń niezależnie od ich rozdzielczości.
Dla użytkownika oznacza to wygodne przeglądanie tego samego maila na smartfonie, tablecie czy komputerze.
Szablony wykonane w technologii RWD posiadają intuicyjną nawigację i dopasowują swoją zawartość automatycznie do rozdzielczości urządzenia.
Są sytuacje gdy odbiorca zapisujący się do naszej bazy nie zapoznał się z regulaminem. Odbiorców którzy nie chcą otrzymywać od nas wiadomości usuwamy z bazy. Dodatkowo każdy odbiorca ma możliwość wypisania się z bazy za pomocą linku w stopce maila.
Nie akceptujemy załączników email.
Każdy projekt posiada 2 poprawki.
Nie ma możliwości by Państwa adres email był zablokowany. Kampanie przeprowadzamy z naszych maili.
Od tego czy kampania znajdzie się w spamie zależy wiele czynników. Między innymi ilość grafiki, kodu, podejrzanych haseł itp. Gwarantujemy iż 95% maili trafia do głównej skrzynki odbiorczej.
Temat maila ustalamy konsultując z Państwem.
Nie tworzymy treści maila aczkolwiek doradzamy w doborze najważniejszych informacji.
Każdy tekst przed wprowadzeniem do szablonu analizujemy i przesyłamy Państwu uwagi jeżeli należy dokonać poprawek.
Test wysyłamy na Państwa życzenie.
Nie posiadamy odpowiedzi zwrotnej. Zalecamy umieszczenie danych kontaktowych w treści maila bądź linku do strony internetowej.
Projekt zazwyczaj realizujemy w przeciągu 48h. Długość zależna jest od kontaktu z klientem jak i zaawansowania projektu.
W przypadku firm jest możliwość filtrowania bazy na rejon jak i branże.
W przypadku osób fizycznych jest możliwość filtrowania bazy na płeć i wiek.
Czas wysyłki zależny jest od wykupionego pakietu:
- Pakiet 150 tys maili – 20 dni roboczych.
- Pakiet 300 tys maili – 30 dni roboczych.
- Pakiet 700 tys maili – 35 dni roboczych.
- Pakiet 2 mln maili – 70 dni roboczych.
Nie prowadzimy kampanii: rasistowskich, zbiórek pieniędzy,erotycznych, pornograficznych jak i obrażających osoby trzecie bądź naruszających ich mienie.
- Zalecana szerokość grafik szablonu jak i samego szablonu nie powinna przekraczać 550px. Powyżej tej rozdzielczości aplikacja gmail na telefonach z systemem ios i android nie radzi sobie z responsywnością.
- Maile wielokolumnowe nie są zalecane. Na niektórych urządzeniach mogą występować problemy z wyświetlaniem.
- Zbyt duża ilość grafik w szablonie może spowodować iż kampania trafi do spamu.
Jest to tylko część ważnych zasad przy tworzeniu szablonu email.
Więcej znajdą Państwo w naszym poradniku:
Obecnie posiadamy bazy firm i osób fizycznych.
Raport generowany jest po 10 dniach od zakończenia kampanii po zliczeniu wszystkich kliknięć.
Otrzymują Państwo raport w formie pliku pdf. Raport jest generowany przez nasz system mailingowy.
Wysyłka mailingu rozpoczyna się do 5 dni roboczych od dostarczenia treści i ustaleniu z Państwem wszystkich szczegółów dotyczących wysyłki.

POBIERZ NASZ PORADNIK
Skuteczne kampanie mailingowe –
czyli jak być krok przed konkurencją!